środa, 3 czerwca 2015

Hej!
W tym poście chcemy wam przedstawić naszych kosmetycznych ulubieńców maja.

1.Zestaw do brwi ESSENCE EYEBROW STYLIST SET- Szczególnie przypadł nam do gustu ponieważ, cienie są trwałe i dobrze się je nakłada. Jedynym minusem jest dość nietypowe i niepraktyczne opakowanie. Zestaw ten zawiera dwa cienie do brwi pędzelek i trzy szablony.Koszt ok. 12 zł.



 2 .LOVELY SCULPTING POWDER - Jest to bardzo praktyczny zestaw do makijażu twarzy. Zawiera matujący puder, bronzer w cudownym odcieniu i świetnie podkreślający rozświetlacz. Jak dla nas nie ma większych minusów, sprawdza się znakomicie.Koszt 15.50 zł.

3. Tusz do rzęs AVON INFINITIZE - Producent tego produktu obiecuję nam podkreślenie, podkręcenie i wydłużenie rzęs - nie kłamie! Ta maskara jest po porostu świetna. Jedynym minusem jest to że szybko się psuje, po około miesiącu. Koszt 15-20 zł.
4. Paletka do cieni NYC METRO QUARTET KOL.818A- Jest to paletka czterech pięknie połyskujących i podkreślających oczy cieni. Świetnie nadają się do lekkiego, codziennego makijażu. Koszt ok. 5 zł.
5.Szminka w kredce LOVELY COLOR WEAR- Aksamitna pomadka w kredce, cudownie podkreślająca usta. Idealna do wykończenia makijażu. Minusem jest to że lekko wysusza usta. Koszt ok. 7.50 zł.





113 komentarzy:

  1. kiedyś używałam NYC dość długo i namiętnie, ale przestały mi pasować, ot do profesjonalneg makijażu po prostu potrzebuje stworzonej przez siebie paletki :) cena fajna, natomiast napigmentowania i trwalosc juz nie bardzo :) fajny poscik:)
    pozdrawiam
    Vivi:)

    Vivienne Night Blog
    BLOG | BLOGLOVIN' | TWITTER | FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda nie są to kosmetyki do profesjonalnego makjażu ale,za tą cenę idealne dla początkujących;) Pozdrawiamy.

      Usuń
  2. o używam szminek w kredce są świetne:)
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetni ulubieńcy! Szminki doskonale się prezentują :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  4. fajni ulubieńcy ;) szminki przyciągają uwagę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi ulubieńcy! :)

    Wzajemna obserwacja? :) Daj znać u mnie :)
    bizzmebaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O paletka tych cieni jest świetnaaa! ;)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. super rzeczy wspona 0obserwacja?
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne rzeczy :)
    Testowałam zanim wypuścili te kredki do ust :)

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne ulubieńcy! Mam zamiar kupić tą szminkę, ale jeszcze nie wiem jaki kolor.
    http://rakonaopisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasny róż jest najładniejszy ! Polecamy:)

      Usuń
  10. Świetne kosmetyki :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. mam te ostatnie szminki kolor czerwony i jasny róż :) co do obserwacji , obserwuje od dawna jako slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Szminki są super!
    Bardzo fajny blog:)

    hogwart-na-wieki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Szminki są super!
    Bardzo fajny blog:)

    hogwart-na-wieki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe kosmetyki :D

    Nowy post już na blogu! Jeśli Ci się spodoba zapraszam do komentowania i zaobserwowania! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  15. Mam 2 i też polecam. :)
    some-mysterious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używałam wcześniej tych kosmetyków, ale skoro polecacie to chętnie użyję :)

    Zapraszam do siebie +konkurs
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam pomadki w kredkach. Ten kosmetyk do brwi chętnie bym kupiła :)

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tani i świetny! Warty tych 10 złotych :)

      Usuń
  18. Mam ten tusz z AVON i uważam, ze jest beznadziejny.

    http://1968basweca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny Blog :) Co powiesz na wspólną obserwację ? :3 http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mialam ten tusz i jest cudowny :)

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten tusz wygląda bardzo obiecująco:)
    fajne kosmetyki, przydatny post:)
    napisałaś że obserwujesz mojego bloga niestety nie widzę tej obserwacji, obserwuję i liczę na to samo,pozdrawiam:)

    http://caroline-caaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzimy to:) Dziękujemy za obserwacje.Pozdrawiamy:)

      Usuń
  22. używałam tej szminki :*
    Świetni ulubieńcy ;3
    obserwujemy?
    Gabrielle-Klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. szminki świetnie się prezentują ;-) tylko szkoda, że wysuszają :/
    fajny post i ładny szablon bloga ;-)
    pozdrawiam :*
    +co powiesz na wzajemną obserwację? ja juuż i zapraszam do mnie ;D

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny pomysł na post i świetni ulubieńcy ^^
    Nie mogę się zbytnio wypowiedzieć co do tych produktów, bo nigdy ich nie używałam. U mnie wystarczy jedynie korektor i moja kochana Baby Lips ♥

    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  25. Osobiście nie używałam chyba żadnego z tych kosmetyków, ale po dobrej rekomendacji może po coś z tego sięgnę...

    pannanikt001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Osobiście nienawidzę tego tuszu z AVON, sklejał mi rzęsy a jego szczoteczka to jedna wielka masakra...


    Zapraszam bypatricia143.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. podoba mi sie ten zestaw do makijażu twarzy :))

    mogłabyś poklikać? http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetny,w dobrej cenie i dostępny w każdym Rossmannie:)

      Usuń
  28. Również mam tą pomadkę w kolorze tego najjaśniejszego różu na Twoim zdjęciu ;)
    Co powiesz na wspólną obserwacje? Jeśli tak, to zacznij pierwsza i daj znać u mnie w komentarzu. Na pewno się odwdzięczę ;) Jest też mały konkursik u mnie na blogu :)
    Pozdrawiam, Pola
    polcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten zestaw do brwi to świetna sprawa, sama chętnie bym sobie taki sprawiła :)
    A tą pomadko-kredkę mam, akurat ten pierwszy kolor, uzywam od dłuższego czasu i jestm hega zadowolona- mi usta nie wysusza :)

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linka w poście oraz baner Romwe?
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to pisz :)
    Pozdrawionka :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  30. Super rzeczy! :D Chyba wypróbuję cień do brwi ;)

    Pozdrawiam!

    ✿ JULIA BLOG – Nowy post! KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  31. Obserwujemy :* http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Mamy podobnych ulubienców :))
    pozdrawiam, www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. chciałam kupić sobie ten zestaw do brwi, ale nigdzie nie mogę go znaleźć :/

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma essence jest dostępna w Naturze,HEBE i Wispolu:)

      Usuń
  34. Fajni ulubieńcy!
    Pozdrawiam kochana :*
    Tez obserwuję :)
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Powiem szczerze,że zostałam zachęcona do zakupu! :)
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Chyba się skuszę na tą szminke, polecasz? :)
    U mnie KONKURS FOTOGRAFICZNY :)
    ZAPRASZAM Was http://nataliakupczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam gorąco:) Dlatego jest ulubieńcem:)

      Usuń
  38. Co powiesz na wspólną obserwację ? Napisz u mnie :D

    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Szczerze, to nie używałam nic z tego. Ale z pewnością się skuszę po tym poście! :)


    http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. świetni ulubieńcy :) nie miałam okazji testować żadnego
    z podanych kosmetyków, ale to motywuje mnie do zakupu
    i do posiadania własnego zdania o kosmetyku :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie miałam nigdy żadnego z tych produktów, ponieważ się nie maluję. Ale na pewno skorzystam gdy będzie się zaopatrywać w podobne rzeczy. ;)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Szminki w kredce z Lovely kocham ! ;)

    http://beautystyle-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. o sama mam te szminke- swietna!

    Zapraszam♥Obserwuję♥Pozdrawiam
    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajni ulubieńcy, niestety nie mam żadnego z tych produktów ;c
    Co powiesz na obserwację? daj znać u mnie :))
    matiaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Właśnie sobie uświadomiłam, że od kilku dni chodzę bez makijażu...

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetni ulubieńcy :)

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę.Jak chcesz weź udział w konkursie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/06/wishlist-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten tusz jest dobry :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno się uczciwie odwdzięczę ;) knowthysel99.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  48. Polecam ten puder, jest naprawdę świetny. Spodobała mi się ta szminka w kredce, może kiedyś w nią zainwestuje :)
    Przydatny post :D

    OdpowiedzUsuń

  49. Bardzo przejrzysty, estetyczny blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do LUCLUC w ostatnim poście na moim blogu? Bardzo proszę, ponieważ zależy mi na utrzymaniu dalszej współpracy :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo zainteresował mnie ten zestaw do brwi, ponieważ zastanawiam się nad zaczęciem malowania ich. Może się skuszę? :) Pzdr x

    P.S. Zapraszam bardzo serdecznie na http://angegar-blog.blogspot.com/ - na blogu łączę tematykę sportu oraz mody, tak więc nie zabraknie stylizacji, motywacji do ćwiczeń, comiesięcznych podsumowań moich efektów, postów na temat diety, przepisów, podróży! Byłoby mi bardzo miło, gdybyś wpadła :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Akurat czaiłam się na ten zestaw bronzerów :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Kojarzę te szminki, zawsze mnie ciekawiły, takie kredeczki ^^ szkoda, ze trochę wysuszają usta, ale szminki często tak robią
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  53. O, też mam tą szminkę w kredce (pierwszą od lewej) :) jest fantastyczna
    Pozdrawiam i powodzenia w dalszym blogowaniu ;)
    http://oczamihumanistki.blogspot.com/2015/07/gastrofaza-1-zapiekanki-z-mozarella.html

    OdpowiedzUsuń