sobota, 23 maja 2015

Dzisiaj zrecenzujemy dla was paletkę firmy W7 ,,In the nude" ,czyli tańszy odpowiednik paletki ,,NAKED'' firmy Urban Decay. Jest łatwo dostępna na allegro lub drogeriach internetowych ,stacjonarnie w Polsce trudno ją znaleźć.Kosmetyk kosztował ok.26.

Paletka jest metalowa ,a w środku wyłożona plastikiem.Dołączony jest pędzelek i pacynka.
Na pierwszy rzut oka cienie wyglądają świetnie i są bardzo podobne do oryginału ,jednak już przy pierwszym użyciu można zauważyć ,że cienie się osypują i nawet na bazie są nie trwałe.



Po usunięciu osypanych cieni spod oczu makijaż jest nawet ładny ,lecz wciąż bardzo nietrwały.

96 komentarzy:

  1. Ja bardzo rzadko bawię się w cienie do powiek. Jakoś nie jest mi to potrzebne na codzień, a na większe wyjścia używam cieni pojedyńczych, paletek właściwie nie posiadam. Aczkolwiek ta z W7 zbiera bardzo skrajne recenzje... ciekawe..


    sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy do obserwacji:) Odwdzięczymy się.

      Usuń
  2. Ja też na codzień nie używam cieni ,ale posiadam paletki ,a także tą.To osypywanie jest straszne ,ale odcienie są bardzo ładne.Też słyszałam o niej tylko pochlebne recenzje.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa recenzja ja niestety nie używam kosmetyków ^.^
    Pozdrawiam i obserwuje (jeśli mój blog ci się spodobał zapraszam do obserwacji)
    http://niebioeski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dziękujemy:) Zapraszamy do obserwacji naszego bloga.Odwdzięczymy się. Pozdrawiamy:)

      Usuń
  6. Fajne kolorki na palecie.
    Obserwujemy? Ty zacznij

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Podaj link.Zaobserwujemy:)

      Usuń
  7. Genialny post, ciekawie piszesz, więc będę zaglądać tutaj częściej! ♥

    Proszę o kliknięcia w link od sweterka z TEGO postu, odwdzięczę się obserwacją!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie korzystam z tego za bardzo
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie maluję oczu cieniami. Nie chce mi się ich później zmazywać. xd :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaobserwowane:) My także zapraszamy do zaobserwowania.

      Usuń
  10. Hmm chyba zacznę malować oczy cieniami :) http://nicoleee11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Zaobserwowałyśmy i zapraszamy do obserwowania naszego bloga.:)

      Usuń
  11. Cudowny post! ♥
    ___
    Zapraszam do obserwowania :) ozu-zu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy.My także zapraszamy do obserwowania.:)

      Usuń
  12. Jesteś bardzo pozytywną osobą i to mi się w tobie podoba, na pewno będę tu czesto zaglądać :) obserwuje, mogę liczyć na rewanż?
    Mam do ciebie prośbę, jestem tu nowa i nie wiem, czy komuś podoba się to co pisze, możesz zajrzeć? Jeżeli masz jakieś wskazówki dla początkujacych blogerek, to z chęcią je przyjmę! Z góry dziękuję z całego serduszka i pozdrawiam :* :))
    http://discordi4a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie lepiej zainwestować w paletkę Naked. Dzięki za super recenzję!

    Pozdrawiam,
    http://klaudiakulakowska.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak:) Odwiedzimy bloga.Zapraszamy do obserwacji.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  14. Nie używam cieni, więc jestem nie w temacie :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwiedzimy:) Zapraszamy do obserwowania.

      Usuń
  15. Ładne odcienie :) Mi się teraz cienie trochę "znudziły" i tylko tuszuję rzęsy. Ciepło jest, więc stawiam na minimalizm, bo po co ma mi to spływać? ;P
    Zapraszam do siebie - KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy do obserwowania.Odwiedzimy twój profil.Pozdrawiamy:)

      Usuń
  16. Uwielbiam takie naturalne kolory, szczególnie serię Naked. ^-^

    Nowa notka + mini konkurs!
    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo rzadko się maluje, praktycznie w ogóle, ale takie odcienie są kuszące ;)
    moment-at-the-photo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietny post ;)

    Obserwuje
    brunettevibes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna recenzja
    Buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Marzę o tej paletce , ponieważ kocham tę firmę <33
    Może wspólna obserwacja ? Ja już;)

    MÓJ BLOG- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. super paletka , sama ją posiadam i jestem zadowolona:* obserwuje :*
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładna paletka :)
    co powiesz na wspólną obserwację? :)
    BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. fajna recenzja
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. I love that palete! *O*
    I'm following you, I hope you can follow me back <3

    fume,
    sleepy-deer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie używam cieni do powiek :)
    http://metkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. I have this too, my fav shades.
    Nice blog ! U can check out mine too,and ,If u want we can follow each other on gfc,G+n bloglovin. Let me know.
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin
    ✿FaceBook

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam cienie do oczu !
    te zdecydowanie przypadły mi do gustu :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno lepiej mieć NAKED ,ale te też fajne i tańsze:)

      Usuń
  28. Ta paletka cieni jest sliczna! Uwielbiam takie kolory
    Pozdrowienia
    Jolahogg.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Cienie z paletki NAKED są naprawdę piękne, tylko szkoda, że tyle kosztują :(

    Obserwujemy? Zacznij i poinformuj nas na blogu, a na 100% się odwdzięczymy! :) http://immhfashionblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielka szkoda ,ale można się pocieszyć tym tańszym odpowiednikiem. :)

      Usuń
  30. ja się nie maluje ;) narazie nie zamierzam haha
    Będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz vickey-vicky.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna recenzja, bardzo treściwa :) makijaż mi się podoba, szkoda, że nie jest zbyt trwały :(

    podoba mi się u Was ;) bardzo ciekawe posty, pozdrawiam! :)

    ~zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  32. Na mojego bloga zapraszam nietuzinkowych i oryginalnych osób. Wpadniesz do mnie? Widzimy się po drugiej stronie: Sue McClaw

    OdpowiedzUsuń
  33. Kolory urzekają! Szkoda,że nie są bardzo trwałe ;c
    pozdrawiam, obs/obs? :)

    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja nie używam cieni

    Poklikasz? Będę bardzo wdzięczna!
    Mój blog - PINK RAINBOW

    OdpowiedzUsuń
  35. Paleta wyglada bardzo ładnie, ale osypywanie sie skutecznie zniechęca. Na moim blogu wlasnie pojawił sie makijaz z cieniami z paletkę naked2 :) Zapraszam na www.evelinebison.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. ciekawe kolory, podobaja mi sie
    Zapraszam do mnie :) www.cevainss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajny i bardzo przydatku wpis. Bardzo mi się spodobał tak samo jak Twój blog. Z pewnością będę wpadać częściej :)

    Będę wdzięczna za poklikanie u mnie w linki w najnowszym poście, więc fajnie by było gdybyś wpadła. Oczywiście, odwdzięczam się więc wystarczy, że napiszesz u mnie co chcesz w zamian :)
    www.olastepienofficial.blogspot.com <---- zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam oryginalne Urban Decay, ale fakt faktem - są drogie szczególnie w polsce, jeśli szukasz odpowiednika to poradziłabym Ci zainteresowanie się może firmą Make-up Revolution i paletką Iconic 3, jest prawie jeden do jeden taka sama a i cienie się nie osypują i mają dobre napigmentowanie,
    pozdrawiam i obserwuje,
    Vivi:)

    Vivienne Night Blog
    BLOG | BLOGLOVIN' | TWITTER | FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałyśmy o niej:) Jesteśmy nią zainterwsowane.

      Usuń
  39. fAJNA TA PALETA :)
    Może wspólna obserwacja?
    Jeżeli tak, zacznij i napisz u mnie na blogu ;)

    BLOG----->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajna paletka i blog :)
    Wpadniesz ? kasiulaa-blog.blogspot.com
    Może wspólna obserwacja Jeśli tak to daj znać na moim blogu :) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  42. Super blog ! <3 Mega zdjęcia ! Naprawdę mi się podobają ! :)
    http://howtobehappyhere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. ładne kolorki

    mogłabyś poklikać? http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajny post , takie informacje zawszę się przydadzą , żeby nie kupować w ciemno :) Zapraszam do siebie blog o troszkę innej tematyce ale może zainteresuję ciebie lub twoich czytelników :)
    kulinarny-kredens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. dlugoo szukalam recenzji na temat tej paletki , szczesliwie trafilam akurat na ten post ;)) a wlasnie mialam zamawiac , teraz juz wiem ze nie jest tego warta,,, a szkoda , mialam nieco wyzsze oczekiwania .. super post !! wiecej takich ;> pozdrawiam
    laylaylisa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajnie piszesz posty. Miło się czyta.
    My mamy oryginalną paletkę, ale rzadko jej używamy. Dostałam ją jakoś na święta, a Vivi się pod nią "podpięła". Jak to siostra <3
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do nas

    http://siostryv.blogspot.co.at/
    ~Vivi

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo fajne posty.
    http://slodkasmietanka3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń